måndag 1 augusti 2011

Ett lojt försök, men verkligen inte mer än så


På semestern ägnar jag mig inte åt politik, så är det bara. Och inte heller bloggar jag - eftersom bloggen ju till största delen handlar om politik. Men nu gör jag ändå ett halvhjärtat försök, och jag menar verkligen halvhjärtat. För jag behöver komma igång. Sätta fart på hjärnan, börja beta av det där som trots allt finns på sommarens att-göra-lista. Tänker att ett blogginlägg kan sätta fart på mig.

Fast. Ska jag vara ärlig mot mig själv (och mot er), är det rätt tomt i huvudet. Vill mest iväg till stranden. Så istället för att säga något klokt själv, länkar jag till Bonnie Bernströms blogg. Hon är ordförande för Liberala kvinnor och har idag börjat blogga. Jag lovar, i dagsläget har ni större behållning av det hon har att säga än vad jag möjligen kan pressa fram. Mitt bidrag blir istället en bild på en Cadillac -56. Den puttrar på ett väldigt mysigt sätt kan jag berätta. 

Det var det. Nu går jag till stranden.

Inga kommentarer: